כל האוספים
קידום ממומן
מה זה קידום ממומן ומה הדרישות המינימליות לכזה דבר?
מה זה קידום ממומן ומה הדרישות המינימליות לכזה דבר?

מוזמנים לקרוא בקצרה על מה זה קידום ממומן ומה נדרש מכם כדי להריץ גם אחד כזה

עודכן לפני יותר משבוע

בין אם אתה חדש בעולם השיווק והקידום ובין אם אתה כריש ותיק שאוכל דגים לארוחת בוקר, עסקים רבים בוחרים היום להקים קמפיינים ממומנים בעולם הדיגיטל.

אז מה זה בעצם קמפיין ממומן?

קמפיין ממומן הוא בעצם קמפיין (תוכן שיווקי) שעולה לפרסום בדיגיטל ובעל העסק משלם פר חשיפה או פר הקלקה על הפרסום הזה.

בגדול, קמפיינים כאלה מאפשרים לבעל עסק לפרסם את השירותים והמוצרים שלו במקומות בולטים על מנת שיהיה קל לקהל היעד הרלוונטי למצוא אותו. זו כל תורת הפרסום על רגל אחת.

איזה סוגי קמפיינים ממומנים קיימים?

קמפיין ממומן יכול לשמש למגוון מטרות, ביניהם:

  • קמפיין לייקים או חשיפה - הגדרת קמפיין כזו היא קלאסית עבור עסק הנעזר לראשונה בפלטפורמה. המטרה בקמפיין כזה היא לחשוף מוצר או שירות חדשים ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את כמות האוהדים בעמוד שלכם.

  • קמפיין טראפיק (תנועה) - מטרת קמפיין כזה היא להביא כמה שיותר תנועה לדף הנחיתה שיצרתם על מנת "לצבוע" (לזהות) את הגולשים המתעניינים בעסק שלכם ובעתיד להציג להם קמפיינים ממוקדים ו״אגרסיביים״ יותר.

  • קמפיין המרות - מטרתו של הקמפיין היא לגרום לגולש לבצע פעולה מסוימת בדף הנחיתה או באתר, למשל לבצע רכישה או להשאיר פרטים.

  • קמפיין לידים - אם אין לכם כוונה להעזר בדף נחיתה או אתר חיצוני, אתם יכולים ללכת על קמפיין לידים שמטרתו לגרום לגולש להשאיר את פרטיו (שם, טלפון ומייל בדרך כלל). עם הקלקה על המודעה, ייפתח לגולש טופס פנימי שיאפשר לו להשאיר פרטים.

  • צפייה בוידאו - קמפיין זה מתאים לחשיפה של מותג או שירות, ומאפשר "לצבוע" קהלים עבור טרגוט מדויק יותר. בפייסבוק ניתן לבודד את קהל היעד עד לרמה של כמה זמן הוא צפה בסרטון.

  • רימרקטינג - לעניין שוב את הלקוחות שלכם באמצעות קמפיין רימרקטינג חד וקולע.

על מנת להריץ קידום ממומן, נדרש מינימום של 50₪ ביום.

יש עוד הרבה לספר על קידום ממומן, אבל בתכל׳ס, לא באנו להיות אקדמיה 😅

אתם יותר ממוזמנים ללחוץ על העיגול הכחול בצד ימין ולדבר איתנו ממש עכשיו.

מחכים לכם 🙏🏼

האם קיבלת תשובה לשאלתך?